miércoles, 23 de mayo de 2012

La campanya "Collits a casa" potencia els productes quilòmetre 0 als mercats de Mataró



L’Institut Municipal de Promoció Econòmica (IMPEM) ha iniciat una campanya de promoció dels productes alimentaris de proximitat amb l’objectiu de fomentar el seu consum i ajudar els productors locals.
Els aliments que es conreen a prop de casa nostra i ens arriben directament del pagès són frescos i saludables, conserven millor les qualitats organolèptiques (gust, olor, sabor) i el seu potencial nutritiu per a una dieta sana i equilibrada.
La campanya “Collits a casa” es basa també en donar a conèixer als ciutadans que poden adquirir aquests productes als mercats de Mataró. 

L’objectiu de la campanya és donar un impuls a la consolidació i venda dels productes a través de la identificació de les parades que comercialitzin els seus propis productes, per la qual cosa els productors han signat un acord amb l’IMPEM que els compromet amb la retolació.
Les parades estaran identificades mitjançant un distintiu personalitzat de cada productor i un identificador específic pels productes conreats a la seva explotació, que els distingirà de la resta.
Aquesta senyalització no es podrà fer servir per productes que no han estat conreats a les pròpies terres ni en mercats que se celebrin fora de Mataró. A més, els productors es comprometen a fomentar el respecte pel medi ambient mitjançant una correcta gestió dels residus, amb l’objectiu de minimitzar-los i mantenir la parada i el seu entorn en òptimes condicions d’higiene.

No hay comentarios:

Publicar un comentario